Často kladené otázky
1. Ako zistím stav objednávky?
Stav svojej objednávky môžete zistiť:
- Na telefónnom čísle +421 907 396 715
- Emailom na eshop@fines.sk
- V online chate, ktorý je dostupný na stránke v pravom dolnom rohu
- Osobne v jednej z našich podnikových predajní
2. Ako môžem reklamovať tovar?
Všetky informácie sú v pätičke webu pod Reklamačný poriadok prípadne môžete telefonovať priamo na reklamačné oddelenie v pracovné dni PO-PIA (6:00-14:00) +421417071328.
3. Sú na eshope dostupné všetky varianty výrobkov a ich prevedenia?
V eshope sú dostupné najpredávanejšie vybrané výrobky a ich prevedenia. Postupne však dopĺňame aj ďalšie prevedenia a varianty resp. zostavy.
V prípade záujmu o iné prevedenie (napríklad inú látku, inú zostavu sedacej súpravy, atď.) aké ponúkame na eshope, je potrebné buď telefonicky, online alebo osobne kontaktovať podnikovú predajňu a informovať sa o možnostiach.
4. Kde môžem vaše výrobky vidieť?
- V našich podnikových predajniach.
- U našich predajcov nájdete po celom Slovensku a v Českej republike.
5. Môžem objednávku zmeniť, resp. zrušiť?
Objednávku môžete upraviť do chvíle, kým nebola zadaná do výroby, prípadne na nej neboli začaté prípravné práce. Každopádne ohľadom úpravy a zrušenia objednávky kontaktujte vyššie spomenuté kontakty, prípadne online chat a informujte sa o ďalšom postupe.
6. Ako objednávať výrobky cez eshop?
Pri čalúnených výrobkoch si vyberte látku z dostupných prevedení na eshope (vzorkovník je na konci strany pri produkte) a napíšte ju potom do políčka RADA a ČÍSLO LÁTKY. (napríklad AS 12) Ak by ste potrebovali pomôcť s výberom látky, s odtieňom dreva, alebo s ďalšími subvariantami, ako sú voľba úložného priestoru, voľba roštu, výber nožičiek, voľba doplnkov atď., môžete kontaktovať online chat, ktorý je dostupný v pravej dolnej strane web stránky, alebo niektorú z našich podnikových predajní.
Ak by ste mali záujem o iné prevedenie ako je možné vytvoriť na eshope, kontaktujte niektorú z našich podnikových predajní (telefonicky alebo osobne), prípadne online chat.
Farba prevedení, resp. poťahových materiálov na fotografiách na počítači, sa úplne nemusí zhodovať s fyzicky dostupnou vzorkou látky. Rozdiel spôsobujú schopnosti zariadení v podaní zobrazovania farieb (druh displeja na počítači, mobilnom telefóne, atď.) Preto je lepšie si vopred objednať vzorku látky, prípadne si ju pozrieť na predajni, aby nedošlo k nedorozumeniu.
7. Aké sú možnosti dopravy?
- Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť bezplatne priamo v Žiline v sklade.
- Tovar si môžete vyzdvihnúť na niektorom z našich odberných miest po celom Slovensku.
- Tovar si môžete dať doviezť priamo domov.
Viac o doprave v nájdete v pätičke webu pod Doprava
8. Zabezpečujete aj vynášku do domu/bytu?
Informácie ohľadom vynášky sú dostupné tu.
9. Je FINES nábytok skutočne slovenský?
Áno, nábytok FINES sa vyrába a navrhuje vo výrobnom závode v Žiline. Nachádza sa tu veľká čalúnnicka dielňa, šicia dielňa a strojárska dielňa na spracovanie dreva a drevotriesky a administratívna budova.
10. Je možný nákup na splátky?
Áno, nákup na splátky je možný. Viac informácií v pätičke webu pod Nákup na splátky
11. Môžem vo vašom internetovom obchode platiť kartou?
Samozrejme. V našom eshope môžete platiť:
- vopred kartou
Môžete si vybrať aj z ďalších možností platby, ktorá Vám najviac vyhovuje.
- Platba na dobierku, resp. platba pri prevzatí
- Platba prevodom na účet
- Úhrada pri vyzdvihnutí
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať, radi Vám na vaše otázky a dotazy odpovieme.
← späť